کرمی گفت: باید از ظرفیت فکری همه اقشار جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنیم چرا که جوانان دارای فکر خلاقی هستند که می‌توانند در جهت پیشبرد هرچه بیشتر طرح‌ها یاری رسان دستگاه‌های اجرایی و مسوولان باشند.

 محمد کرمی در نشست با فرمانداران منطقه سیستان اظهار کرد: خوشبختانه توافقات خوبی با کشورهای همسایه از جمله افغانستان در راستای افزایش مراودات شکل گرفته است.

وی افزود: امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه در واقع امنیت و اقتصاد خود ماست بنابراین باید با اجرای طرح های مشترک مسائل مختلف حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه مسوولان کشور به سمت این استان به صورت ویژه است ما نیز باید با جدیت کارها را پیش ببریم.

وی بیان کرد: به فضل الهی شاهد بارندگی های خوبی در زمستان امسال خواهیم بود و امیدواریم بخشی از مشکل آب استان سیستان و بلوچستان حل شود.

کرمی با تاکید بر اهمیت تزریق امید به جامعه، گفت: مسوولان نیز باید امیدوار باشند و با امید به خداوند متعال همه توان خود را برای پیشرفت استان بسیج کنند.

وی با بیان اینکه باید به دل مشکلات برویم و آنها را برطرف کنیم تا شاهد توسعه هرچه بیشتر منطقه باشیم، افزود: باید از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان در منطقه استفاده کنیم چرا که این جوانان دارای فکر خلاقی هستند که می‌توانند در جهت پیشبرد هرچه بیشتر طرح‌ها یاری رسان دستگاه‌های اجرایی و مسوولان باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری بر اساس احکام الهی و آموزه های دینی ضرورت دارد همچنین قرآن به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش به نحو مطلوب از این علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار