تقدیر از زحمات مجموعه بهداشت و درمان علوم پزشکی اهواز

استاندار خوزستان گفت: زحمات مجموعه بهداشت و درمان علوم پزشکی اهواز قابل تقدیر است.

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در خصوص این جلسه گفت: سازمان برنامه و بودجه در ردیف‌های بودجه خود، قطعاً توجه خاصی به بهداشت و درمان کرده است که با تحقق درآمد‌های دولت و تبدیل ارز به ریال توسط خزانه بانک مرکزی در هفته‌های آینده، این بودجه‌ها جاری می‌شوند و ما می‌توانیم بخشی از مشکلات بخش سلامت استان را حل کنیم.

او می‌گوید: مسائل خوبی در زمینه آموزشی و ارائه خدمات به بیماران در این جلسه مطرح شد که جای تقدیر و تشکر از پزشکان عزیز استان و مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را دارد

استاندار خوزستان در ادامه به برخی مشکلات بیمارستانی اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از بیمارستان‌های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده که باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم‌تر به مردم عزیز، این بخش‌ها نوسازی شوند.

به گفته او یکی از مشکلات موجود در بیمارستان‌ها، کمبود پرسنل به ویژه در بخش پرستاری است که امیدواریم همکاران ما در سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به بیماران، توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و این مشکل را حل کنند. البته جای خوشحالی و امیدواری دارد که هیئتی از سازمان اداری و استخدامی کشور به اهواز اعزام شده و امیدواریم بتوانیم با کمک این هیئت، مشکلات تامین نیروی انسانی را حل و مجوز‌های لازم برای ردیف‌های استخدامی در علوم پزشکی را دریافت کنیم.

 حسینی‌محراب در ادامه به موضوع گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: توانایی فکری و علمی خوبی را مشاهده کردیم؛ امیدواریم با استفاده از این توانایی و ظرفیت استان برای درمان بیماران کشورهای همسایه با هماهنگی سایر بخش‌هایی که بتوانند موضوع گردشگری سلامت را مدیریت کنند، تبلیغات لازم برای اسکان و سپس درمان این بیماران در استان انجام ‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.