تصادف خودروی راهداری مهاباد با پژو ۸ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در اثر حادثه رانندگی مابین دو خودروی پژو و پیکاپ راهداری در این شهرستان ۸ نفر مصدوم شدند.

سردار فداکار مکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: این حادثه ساعتی قبل در محور برهان نزدیک روستای قره بلاغ، مابین دو خودروی پژو و خودروی پیکاپ راهداری به وقوع پیوست که بدلیل شدت برخورد و تصادف، ۸ نفر از سرنشینان دچار جراحت و مصدومیت شدند و به بیمارستان مهاباد منتقل شدند.

وی افزود: در این حادثه همکاران ایستگاە دو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را رهاسازی کردند و تحویل فوریت‌های پزشکی دادند.

طی ماهه های گذشته بیش از ۱۵ نفر از هموطنان در تصادفات رانندگی در مسیر مهاباد به بوکان و مهاباد به میاندوآب کشته و بیش از ۳۰ نفر هم مصدوم شده‌اند.

مسیر مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیر‌های جنوبی استان آذربایجان‌غربی محسوب شده و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.