معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت دانشجومعلمان ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان استان یکی از راهکار‌های جبران کمبود معلم در استان است.

فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها کمبود نیروی معلم در استان را جبران کند تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

وی افزود: با توجه به لزوم دانش‌افزایی نومعلمان، دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ می‌توانند از بستر شبکه شاد برای اشتراک گذاری تجارب و ایده‌های خلاقانه اساتید و معلم‌های با سابقه برای انتقال آموزش استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه توانمندسازی معلم‌های تازه وارد از اهداف این اداره کل است ادامه داد: طرح شهید همت برای توانمند سازی نیرو‌های معلم تازه ورود به سیستم آموزش و پرورش ایجاد شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: آموزش و پرورش برنامه دارد تا در قالب طرح شهید همت از تجربیات معلم‌های با سابقه برای آموزش معلم‌های تازه وارد استفاده کند.

وی گفت: معلمان تازه وارد به حلقه‌های طرح شهید همت دعوت می‌شوند تا از تجربه‌های استادان و معلم‌های با سابقه دیگر استفاده کرده و به نیرو‌های حرفه‌ای برای آموزش به دانش‌آموزان تبدیل شوند.

موسوی اظهار کرد: در این طرح استادان پس از کسب آموزش‌های لازم، حلقه‌های علمی خود را در مناطق آموزشی تشکیل داده و سپس اقدام به عضو گیری معلمان و آموزش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
البته دانشجوهایی که بتونن خوب منتقل کنن و اعصاب فولادی هم داشته باشن