رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۲ برابری رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی در سایه دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

حسین برزگر با بیان اینکه از سال قانون رفع تداخلات از سال ۹۷ براساس شیوه نامه اصلاحی این قانون شروع و تا سال ۹۹ تعداد ۲۲ پرونده رفع تداخلات اراضی در این استان تعیین تکلیف شد افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و لزوم تسریع در امر تحقق برنامه ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در زمینه رفع تداخلات و صدور اسناد کشاورزی در دولت سیزدهم تاکنون ۲۴۳ پرونده تعیین تکلیف شده است .


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آزاد سازی بیش از ۱۶ هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم و کشاورزان افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۸۹۲ هکتار زمین به نفع کشاورزان رفع تداخل و رای صادر شد است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۳۲۲ هزار هکتار از اراضی استان تثبیت مالکیت دولت و اشخاص صورت گرفته که باتوجه به عملکرد ادوار گذشته، در دولت سیزدهم جهش بیش از سه برابری داشته است که این میزان به ۴۴۱ هزار و ۷۵۱ هکتار رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۳:۴۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
خونه ما هم چهار محال و بختیاری هست از سال ۷۴ که توسط پدرم خریداری شده تا الان منابع طبیعی و سازمان مسکن اجازه صدور سند مالکیت نمیدن امسال بعد کلی پیگیری گفتن فرستادنش کمسیون رفع تداخلات ولی الان آبان شده و هنوز خبری نیست!!! کم کم داره سی سال میشه
آخرین اخبار