آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آغاز بکار می‌کند.

حامد وفاپور معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه سراسری "مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل" از امروز (۲۳ آبان) خبر داد.

حامد وفاپور اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز به کار کرد و تا ۲۷ آبان پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۶۰ واحد تولیدی از استان‌های کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان و البرز دایر شده، ساعت بازدید از نمایشگاه را هر روز از ۱۵ تا ۲۱ اعلام کرد.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه انواع مبلمان استیل و راحتی، سرویس خواب، سرویس نهارخوری، بوفه، میز تلویزیون، لوستر و چراغ‌های تزئینی، کالای خواب و ... با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

وفاپور اهداف برگزاری این نمایشگاه را ارائه به روزترین تولیدات در حوزه دکوراسیون داخلی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی واحد‌های تولیدی در استان دانست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.