افشین داوری به پایان دوران سرپرستی اش در فدراسیون دوومیدانی واکنش نشان داد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی بعد از اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقه دوی نیمه ماراتن در شیراز استعفا داد و افشین داوری با حکم حمید سجادی وزیر وقت وزارت ورزش روز ۱۷ اردیبهشت ماه به عنوان سرپرست فدارسیون دوومیدانی انتخاب شد. دوره سرپرستی داوری ۶ ماه بود که به پایان رسیده است و باید وزیر ورزش و جوانان درباره این فدراسیون تصمیم بگیرد.  

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره پایان دوران سرپرستی اش در این فدراسیون گفت:  اگر به نظرتان سرپرستی ام تمام شده از وزارتخانه باید بپرسید. به طور مثال چند فدراسیون بالای  یک سال  با سرپرست اداره می‌شوند و اگر آمار بگیرید زیاد هستند، اما سخت گیری‌ها برای  دوومیدانی است. رشته ورزشی که مسیر را به درستی می‌رود و کار را به جلو می‌برد. اگر تصمیمی باشد وزارتخانه می‌گیرد. چرا هیچ موقع از  فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند،  ایراد نگرفته اید؟  فقط به دوومیدانی گیر می‌دهید و این‌ها مسئله دار است.

او افزود: من نمی‌دانم یکسری منافعشان در دوومیدانی است که اتفاقاتی را در اینجا ایجاد کنند. وزارت ورزش برای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند یک تصمیم واحدی  می‌گیرد و در حوزه اختیارات ما نیست. کمک کنید و حیف است که در دوومیدانی  دنبال چنین مسائلی باشید. ما در ۱۷ بهمن ماه مسابقات قهرمانی آسیا را داریم و میزبان هستیم و یک مقدار به این مسائل توجه کنید و بگذارید افکار تیم فدراسیون روی این مسائل باشد که میزبان شایسته‌ای برای ورزش کشومان  باشیم و این‌ها قشنگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار