کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به دنبال سرکوب رسانه‌ها برای جلوگیری از افشای جنایات خود در غزه هستند.

کشتار مردم بی دفاع غزه از سوی رژیم صهیونیستی در جهانی که مملو از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری و خبرگزاری‌های متعدد است نمی‌تواند بدون عواقب برای تل آویو باشد. از این رو، کابینه جنگ این رژیم تصمیمات سختگیرانه‌ای را درباره رسانه‌ها اتخاذ کرده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از عقب نشینی خود درباره تعطیلی دفتر محلی شبکه الجزیره خبر داد و اعلام کرد این شبکه قطری را از لیست تصمیمات دولت درباره مقررات رسانه‌ای اضطراری جنگ غزه حذف می‌کند. 

این اقدام متعادل کننده درپی آن رخ می‌دهد که تل آویو به شدت از نزدیکی میان قطر ایران و جنبش حماس خشمگین است، اما به دنبال آن است که از نفوذ و میانجیگری دوحه برای متقاعد کردن مبارزان فلسطینی به منظور آزادی اسرای خود در غزه استفاده کند. 

در بیانیه کابینه جنگ بنیامین نتانیاهو آمده است: مجوز اقدام علیه شبکه لبنانی المیادین را به دلیل تلاش‌های زمان جنگ برای آسیب رساندن به منافع امنیتی اسراییل و خدمت به اهداف دشمن صادر کرده است. 

شبکه المیادین اکنون در داخل سرزمین‌های اشغالی اقدام به ارائه گزارش‌هایی درباره جنگ میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی می‌کند.

پس از تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، شلومو کرهی، وزیر ارتباطات به همراه پلیس در حال کار بر روی پیشنهاد مسدود کردن پایگاه خبری المیادین و توقیف تجهیزات مرتبط با این ایستگاه هستند. وی همچنین از فرماندهی ارتش اسراییل در کرانه باختری خواست تا دفاتر المیادین را در آنجا تعطیل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار