جشنواره «مادر و فرزند» در اردبیل برگزار شد

همزمان با هفته سلامت بانوان ایرانی، جشنواره «مادر و فرزند» در اردبیل برگزار شد.

رئیس کمیته برگزاری جشنواره ورزشی «مادر و فرزند» در اردبیل، اظهار کرد: این جشنواره ویژه خانواده‌ها است تا فرزندان در کنار مادران خود ورزش مورد علاقه بومی و سنتی خود را انجام دهند.

مریم عباس‌زاده تصریح کرد: در قالب این جشنواره مادران در کنار فرزندانشان بازی‌های مختلف ورزشی را اعم از بومی، محلی و سنتی انجام داده و ساعات خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند.

او گفت: ۲۰۰ نفر از مادران در کنار فرزندانشان در این رویداد حضور پیدا کردند تا این جشنواره انگیزه‌ای برای آن‌ها باشد تا با تحرک و ورزش سلامت خود و فرزندانشان را تضمین کنند.

رئیس کمیته برگزاری جشنواره ورزشی «مادر و فرزند» در اردبیل افزود: تلاش ما بر این است تا با همراهی ورزش و جوانان و دیگر مسئولان این رویداد‌ها را به صورت پرتکرار در سطح استان شاهد باشیم تا فضای شور و نشاط بیشتری برای اعضای خانواده به ویژه مادران و فرزندان فراهم آید.

عباس‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این جشنواره برای چهارمین بار در اردبیل در حال برگزاری است و تلاشمان بر این است تا پایان امسال در شهرستان‌های مختلف نیز چنین جشنواره‌هایی را برگزار کنیم تا فضای مناسبی برای خانواده‌ها و تفریحات سالم فرزندان، مادران و تک تک اعضای خانواده مهیا شود.

او اضافه کرد: برای سلامت بانوان به عنوان اصلی‌ترین عنصر نظام خانواده ورزش کردن بسیار با اهمیت است و با توجه به اینکه در شرایط زندگی کم‌تحرک کنونی بسیاری از بیماری‌ها گریبانگیر خانواده‌ها به ویژه مادران است، ضروری است تا با هدف کاهش استرس و نگرانی آن‌ها فضای پرشور و نشاط ورزشی و تحرک سالم را به همراه فرزندانشان مهیا کنیم.

رئیس کمیته برگزاری جشنواره ورزشی «مادر و فرزند» در اردبیل بیان کرد: در برگزاری این رویداد نهاد‌های مختلف یاریگر ما بودند که ضروری است از همراهی و همکاری آن‌ها قدردانی کنیم و تلاشمان بر این باشد تا در قالب ادارات و نهاد‌های مختلف و مجموعه‌های حمایتی برگزاری این رویداد‌ها را به شکل گسترده شاهد باشیم.

عباس‌زاده ادامه داد: جشنواره «مادران و فرزندان» جشنواره‌ای از جنس تفریحات سالم و پرتحرک برای سلامتی هر ۲ قشر بانوان و فرزندانی است که با همراهی هم می‌توانند به پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.