همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رزن، میزبان خانم کلر ژوبرت نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوان اهل فرانسه بود.

امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن میزبان خانم کلر ژوبرت نویسنده کتاب حوزه کودکان بود، خانم ژوبرت بیش از ۱۲۰ کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

خانم کلر ژوبرت نویسندگی را از ۳۰سالگی آغاز کرده و تنها برای کودکان ۱۲۰عنوان کتاب نوشته و معتقد است باید داستان در کنار سرگرم کنندگی یک پند و نکته اخلاقی و مفید هم یاد بدهد

او از علاقه اش برای نگارش کتاب به کودکان غزه می‌گوید: در مورد بچه‌های غزه خیلی دوست دارم کتاب بنویسیم، اما هنوز موفق نشدم و می‌دانم خیلی سخت است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم گفت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان برگزار شد.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی که آخر این هفته مرحله استانی آن در همدان برگزار می‌شود ما میزبان خانم کلر ژوبرت هستیم.

در هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه برای کودکان و نوجوانان در ۴۴ کتابخانه کانون پرورش فکری استان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.