نشست هماهنگی برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و سیاست‌ها و راهبرد‌ها ابلاغ شد.

نشست هماهنگی برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ظهر امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه به ریاست علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان برگزار شد.

این نشست با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله، مسئول ستاد مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان، جمعی از مدیران ستادی استانداری و ارتباط تصویری با ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت سپاه در شهرستان‌های استان تشکیل و سیاست‌ها و راهبرد‌های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ابلاغ شد.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر بسیج همه امکانات برای برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: هر ساله به زائران مزار شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت وی افزوده می‌شود و احتمالا امسال نیز با حضور خیل عظیمی از دوستداران سردار دل‌ها مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های شهرستانی، توجه به برنامه‌های کیفی براساس زمانبندی، خلاقیت و نوآوری، مشارکت قشر جوان و نوجوان، تبیین و تحلیل ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را در برنامه‌های هفته مقاومت مورد تاکید قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان بیان داشت: شهرستان‌های در مسیر تردد زائران مزار سردار دل ها، کمیته ساماندهی استراحتگاه‌ها، اسکان و خدمات را شکل دهند و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌ها و فضاسازی مناسب شهری در تمام مناطق مدنظر قرار داشته باشد.

محمد زمانی مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شوند.

وی افزود: اجلاسیه پایانی ۱۸ دی ماه در شهر کرمان خواهد بود و ویژه برنامه‌هایی نیز در ساعت شهادت و روز تدفین سردار دل‌ها تدارک دیده شده است.

مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان با اشاره به تقارن ۱۳ دی ماه و ولادت حضرت زهرا (س)، توجه به تناسب برنامه‌ها، برنامه‌های محرومیت‌زدایی و آماده‌سازی موکب‌های پذیرایی و خدمات و اسکان زائران را لازم دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار