رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از مجموعه اقدامات این اداره در حوزه گشت و پایش محیط زیستی از ابتدای مهر ماه خبر داد.

مهناز مدیریان با اشاره به انجام ۸۲ مورد گشت و پایش زیست محیطی شبانه روزی در سطح شهرستان توسط کارشناسان و یگان حفاظت این اداره از ابتدای مهرماه سالجاری تاکنون به منظور نظارت، کنترل و برخورد با هرگونه تخلف محیط زیستی و جلوگیری از فعالیت آلاینده بویژه در بخش هوا، گفت: جمع آوری و تخریب ۲۵ دهنه کوره زغال گیری آلاینده وغیر مجاز، شناسایی ۶ واحد جدید و صدور ۵۰ اخطاریه زیست محیطی برای واحد‌های آلاینده از جمله اقدامات این اداره در طی این مدت بوده است.

او در ادامه تصریح کرد: جمع آوری یک واحد آلاینده و غیرمجاز در شهرستان ملارد که با فعالیت غیر اصولی در زمینه سند بلاست و ایجاد آلایندگی موجب تهدید علیه سلامت مردم و تخریب محیط زیست شده بود وهمچنین بررسی وضعیت زیست محیطی تصفیه خانه‌های شهری و ۳ مورد نمونه برداری آب سطحی و پساب از دیگر اقدامات انجام شده در طی این مدت بوده است. 

مدیریان در پایان افزود: این اداره به منظور نظارت بر وضعیت محیط زیستی شهرستان و حفظ سلامت شهروندان ضمن گشت و پایش شبانه روزی، با هرگونه تخلف محیط زیستی مطابق قوانین ومقررات برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.