شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات قطعی آب و واگذار نشدن زمین به جوانان برخی از روستا‌های شهرستان راور در استان کرمان سخن گفت.

اهالی برخی از روستاهای شهرستان راور استان کرمان مدتی است که با مشکل قطعی آب دست و پنجه نرم می‌کنند و اغلب از آب کشاورزی استفاده می کنند با وجود اینکه در دومین ماه از فصل پاییز قرار داریم، اهالی این روستا در فصل تابستان نیز با مشکل آب روبرو بودند و هنگام شب هم از آب کشاورزی استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر زمینی که به جوانان روستایی تعلق داشت با تاخیر مواجه شده است. واگذاری زمین ۹۹ ساله برای ساخت مسکن به جوانان روستایی یکی از طرح‌های دولت است، اما تاکنون در برخی از روستا‌های شهرستان راور محقق نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خدمت شما، ما در روستایی از توابع شهرستان راور استان کرمان زندگی می‌کنیم چند مشکل بزرگ در روستا داریم هر چه هم پیگیری می‌کنیم جواب درست نمی‌گیریم اولین مشکل آب است در طول تابستان آب نداشتیم شب به شب آن هم از آب کشاورزی استفاده کردیم گفته بودند شهریور درست می‌شود الان هم دو روزه بازم آب کشاورزی را استفاده می‌کنیم در حالی که پول آب پرداخت می‌کنیم. مشکل بعدی ندادن زمین به جوانان است و این موضوع موجب شده از روستا بروند، بنیاد مسکن هم جواب درست نمی‌دهد گفته بودند ۲۵ خرداد، اما تاکنون ندادند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار