معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز گفت: هنرآموز البرزی در دومین جشنواره الگو‌های برتر ویژه دروس کارگاهی هنرستان‌ها موفق به کسب رتبه اول محور معماری شد.

الماسی گفت: الگوی تدریس چهارچوب مهمی است که عناصر مهم تدریس در آن قابل مطالعه هستند، انتخاب یک الگوی تدریس به نوع آگاهی معلم از فلسفه و نگرش‌های تعلیم و تربیت وابسته است.
وی ادامه داد: جشنواره الگو‌های تدریس برتر فرصت مناسبی برای تمامی معلمان و فرهنگیان کشور برای رسیدن به این هدف و بهبود کیفیت سیستم آموزشی است.
وی گفت: دومین جشنواره الگو‌های برتر تدریس در سطح کشوری به میزبانی استان قزوین با موضوع آموزش مبتنی بر شایستگی دروس کارگاهی هنرستان‌ها به منظور توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی میان هنرآموزان، تبادل تجارب و دستاورد‌ها در سطح محلی وملی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمرعلمی و تحقیقاتی و مطالعاتی برگزار شد.
وی اظهار داشت: ۱۰۳ اثر از مناطق و نواحی هشتگانه استان البرز در مرحله استانی داوری شد که از این میان ۱۳ اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافت و در نهایت یک اثرزهرا جلیلی از استان البرز حائز رتبه اول در محور معماری شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.