مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی ۶۵ برنامه و رویداد کارآفرینانه در استان برگزار می‌شود.

یوسف شعبانی گفت: این هفته فرصت مناسبی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق، زیست بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در استان را ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت کنند. 

او گفت: این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال و کسانی است که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بازدید از کانون‌های کارآفرینی خانگی، همایش توسعه کسب و کار‌های کوچک، گردهمایی با حضور کارآفرینان زن روستایی، راه‌اندازی غرفه میز مشاوره رایگان در زمینه مشاغل محلی، خُرد و خانگی، استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان در انعکاس اخبار هفته جهانی کارآفرینی و برگزاری دوره‌های مختلف وبینار با عنوان دیجیتال مارکتینگ از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کانون کارآفرینان برتر رسمی استان همدان و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا می‌شود.

عضو هیئت مدیره کانون ملی و دبیر کانون کارآفرینان برتررسمی استان همدان نیز با بیان اینکه کارآفرینی با سه مقوله ایده، ریسک و در نهایت ارزش افزوده ارتباط مستقیم دارد، گفت: ۵ تا ۱۰ درصد افراد جامعه از شاخصه‌های کارآفرینی برخوردار هستند. 

نصرت‌الله طاقتی‌احسن گفت: کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی کشور از آن دست تشکل‌هایی است که به منزله پل ارتباطی بین نهاد‌های اقتصادی مؤثر و ارکان دولتی، به ترغیب و تشویق کارآفرینان مبادرت می‌کند تا بلکه سهمی در توسعه و هم‌افزایی کلان نهاد‌های اقتصادی داشته باشد. 

۲۲ تا ۲۸ آبان ماه، هفته جهانی کارآفرینی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار