معاون اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بروز مشکل در سیستم نرم افزاری برخی از بانک‌ها را عامل واریز نشدن یارانه افراد عنوان کرد.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ که بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بیستم آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد برای برخی از خانوار‌ها با تاخیر و برای برخی هنوز واریز نشده است.

برخی شهروندان هرمزگانی اعلام کردند که یارانه کمک معیشتی آنان هنوز واریز نشده و این موضوع گلایه و نگرانی یارانه بگیران را مبنی بر قطع احتمالی یارانه در پی داشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

علمداری معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: براساس پیگیری‌ها و اعلام روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یارانه هیچ یک از یارانه بگیران قطع نشده است.

او بروز مشکل در سیستم نرم افزاری برخی بانک‌ها بویژه رفاه، سپه و پست بانک را علت واریز نشدن یارانه‌ها عنوان کرده و گفت: یارانه افرادی که حساب آن‌ها در بانک‌های ذکر شده بوده به محض رفع مشکل و طی ۷۲ ساعت بعد از زمان اصلی واریز یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در صورتی که یارانه فردی بعد از ۷۲ ساعت واریز نشد می تواند از طریق سامانه حمایت موضوع را تا رفع مشکل پیگیری کند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
گلناز
۱۵:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
چرا یارانه ام واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
سرزمین دروغ و ‌دزدی
۱۳:۲۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
یارانه ها رو فرستادن واسه اولویت ها یعنی مردم فلسطین ???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
یارانه ما هنوز واریز نشده بانک تجارت چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
یارانه من بانک تجارته ولی هنوز واریز نشده چرا دلیلشو نمیگین؟؟؟؟؟