رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تهیه ۱۵ ست یونیت دندانپزشکی پرتابل به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال به منظور استفاده در کاروان‌های سلامت خبر داد.

وحید سلیمی‌گفت: در راستای تحقق عدالت بهداشتی و درمانی، کمک به ترویج خدمات بهداشتی و نیز توسعه خدمات سلامت محور در مناطق محروم و محلات کمتر برخوردار، کاروان‌های سلامت سازمان داوطلبان با حضور پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در طول سال به مناطق هدف اعزام می‌شوند.

سلیمی تصریح کرد: با توجه به لزوم تسهیل روند درمان در حوزه‌های تخصصی دندانپزشکی، تجهیزات برخی کاروان‌ها از سوی سازمان داوطلبان و برخی هم از سوی پزشکان و خیرین داوطلب تامین می‌شود.

وی افزود: در همین راستا، به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ۱۵ ست یونیت پرتابل دندانپزشکی با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات خیرخواهانه، تهیه و تامین تا در صورت نیاز و در زمان اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم، در اختیار دندانپزشکان داوطلب قرار بگیرد.

سلیمی تشریح کرد: با توجه به عدم دسترسی برخی مناطق کم‌برخوردار به دندانپزشک و هزینه بالای خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی، بیماران نیازمند زیادی در زمان اعزام کاروان‌های سلامت تخصصی به دندانپزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر مراجعه کرده و از خدمات رایگان آن بهره مند می‌شوند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در پایان ضمن قدردانی از زحمات معاونت منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان، گفت: با همکاری و همراهی معاون و کارکنان پرتلاش این حوزه، تجهیزات مناسبی برای خدمت به مردم عزیز ایران سرافراز تامین شده است که نمونه اخیر آن را در جریان اربعین حسینی (ع) امسال و برپایی تونل سرد و سایه مهربانی در پایانه‌های مرزی ایران و عراق شاهد بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار