معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی ۲۹ آبان افتتاح می‌شود و تا سوم آذر ادامه خواهد داشت.

 فولادی معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی ۲۹ آذرماه در محل نمایشگاه‌ها بین المللی استان برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره از برگزاری نمایشگاه‌ها با محوریت «سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی» برگزار می‌شود و تا تاریخ سوم آذرماه به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

فولادی با اشاره به اینکه ساعت برگزاری نمایشگاه از ساعت چهار بعد از ظهر تا ۹ شب خواهد بود، بیان کرد: هنرمندان صنعتگری از ۳۱ استان کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم همه این بزرگواران در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی  اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۱۰ غرفه در این نمایشگاه برپا می‌شود که ۷۰ غرفه آن به موضوع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی اختصاص خواهد یافت.

او  یادآور شد: در حال حاضر ۶۰۰ کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در خراسان جنوبی وجود دارد و فرصت‌های اشتغال زایی متعددی را نیز به وجود آورده است.

فولادی ادامه داد: بیشتر این کارگاه‌ها در شهر‌های فردوس، خوسف، زیرکوه، سه قلعه و سرایان برپا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار