مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز در مسیر تهران- زابل- مشهد و برعکس در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه توسط هواپیمایی ماهان برقرار شد.

مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: با هدف نیاز مردم سیستان و بلوچستان و با پیگیری‌های اداره کل فرودگاه‌های استان در فرودگاه زابل پرواز‌های مسیر مشهد از یک پرواز به سه پرواز در طول هفته افزایش داشته است.

وی افزود: در این زمینه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان در مسیر تهران - زاهدان - تهران، مشهد - زاهدان - مشهد و چابهار - زاهدان- چابهار با افزایش روبرو و پرواز در مسیر تهران- زاهدان- تهران و مشهد- زاهدان- مشهد و چابهار- زاهدان- چابهار هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، اروان، سپهران و ماهان برقرار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرواز‌های هواپیمایی آسمان روز‌های شنبه و هواپیمایی اروان روز‌های یکشنبه و جمعه در مسیر تهران، زاهدان، مشهد و برعکس، پرواز هواپیمایی ایران ایرتور روز‌های شنبه و سپهران روز‌های یکشنبه در مسیر تهران زاهدان و برعکس و پرواز در مسیر چابهار- زاهدان- چابهار از شنبه تا پنجشنبه توسط هواپیمایی ماهان برقرار شد.

وی اذعان کرد: با برقراری مسیر‌های جدید پرواز‌های مشهد- زاهدان - مشهد روزانه و در روز پنجشنبه ۲ سورتی پرواز در این مسیر داریم.

خسروی بنجار تأکید کرد: پیگیر هستیم مسیر‌های موردنیاز فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان را برقرار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار