فرمانده انتظامی شهرستان طبس از دستگیری باند سارقان ساختمان‌های نیمه ساز در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مصالح ساختمانی و ابزار آلات از ساختمان‌های در حال ساخت در سطح شهرستان طبس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و همچنین آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت، ۲ متهم غیربومی که با حضور در این شهرستان در امر سرقت ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی از منازل نیمه ساز فعالیت داشتند شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

سرهنگ مریمی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی و با توجه به شواهد موجود و ارائه مستندات به ۸ فقره سرقت تجهیزات، ابزارآلات و مصالح ساختمانی در سطح شهرستان طبس اعتراف کردند و در این رابطه نیز یک مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از پنج میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های پلیسی، دست سارقان را از رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.