شهردار آبادان با اشاره به آسفالت نامناسب معابر آبادان گفت : بیش از ۳۰ سال در برخی معابر روکش آسفالت به مرحله اجرا نرسیده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم در خصوص مشکلات پیش آمده ناشی از نبود روکش آسفالت و لایروبی نامناسب جوی خیابان در منطقه ایستگاه ۱۲ این شهرستان گلایه کرد.

یاسین کاوه پور شهردار آبادان در این باره گفت: اکثر معابر آبادان به لحاظ زیرساختی و روکش آسفالت شرایط نامناسبی دارند که ترمیم و اجرای عملیات روکش آسفالت در این خیابان‌ها و معابر از اولویت‌های کاری شهرداری است.

به گفته او بیش از ۳۰ سال در برخی معابر روکش آسفالت به مرحله اجرا نرسیده و تبدیل به معابر خاکی شده اند، اما در یک سال گذشته ۵۰۰ خیابان این شهرستان آسفالت شد.

او با تاکید بر اینکه خیلی از محلات و معابر آبادان نیازمند پروژه عمرانی و روکش آسفالت است گفت: به‌دلیل مهیا نبودن زیرساخت‌هایی از جمله فاضلاب، برق، گاز و مخابرات نمی‌توان در آن‌ها روکش آسفالت را به مرحله اجرا درآورد و شهرداری نمی‌تواند بیت‌المال را هدر دهد و ناچاریم تا مهیا شدن زیرساخت‌های لازم صبر کنیم.


بیشتر بخوانید


شهردار آبادان گفت: در حال حاضر طرح آسفالت کشی معابر سده و جمشید آباد، امیر آباد، کوی فرهنگیان و سلیچ غربی و شرقی، چند بخش از کوی ذوالفقاری، کوی پلیس، بخشی از کوی ذوالفقاری و کوی قدس، منطقه علوانیه و شهرک دریا، معابر امیرکبیر، کوی شطیط، فیه، کوی ملت کوی کارگر و احمد آباد که زیرساخت لازم را دارا بودند نیز اجرای روکش آسفالت در حال اجراست.

کاوه‌پور بیان کرد: برای طرح آسفالت کشی کوی ولیعصر، کوی کارگر و بهارستان نیز مناقصه برگزار شده و پس از شناخت پیمانکار اجرای این پروژه آغاز خواهد شد.

شهرستان آبادان در جنوب غرب استان خوزستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شهردار ابادان شهردار خوبی است ولی مردم شریف ابادان در انتخابات اینده شورای شهر از افراد شوارای شهر کنونی که با مدیریت فاسد مسبب کشتار متروپول شدند باید کنر بگذارد و افراد صالح وخوب سرکار بیا ورد.
انشاء الله.