معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان گفت: در هفت ماهه اول سال جاری ۵۱۵ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی در سطح عرضه واحدهای خدماتی، صنفی، صنعتی و تولیدی انجام شد.

فرزاد سردارزاده گفت: در این بازرسی‌ها ۱۶۳۵ مورد تخلف محرض و پرونده تشکیل شد که به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌ها در این مدت ۲۶۴ میلیارد ریال است، افزود: در مدت ۷ ماهه نیز گشت‌های مشترکی برگزار شده که ۶۲۸۳ مورد بازرسی انجام شده و حاصل این گشت‌های مشترک در سطح بازار ۶۶۲ فقره پرونده به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال بود.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه قاچاق کالا هم بازرسان به صورت جد ورود پیدا کردند، گفت: طی این مدت ۴۸۷ مورد بازرسی شکل گرفته که ۴۱ فقره پرونده به ارزش ریالی ۹ میلیارد ریال کالا کشف و ضبط شده و در اختیار اموال تملیکی قرار گرفته است.

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان ادامه داد: همچنین در ۷ ماهه سال جاری ۷۰ مورد بازدید و بازرسی از انبارهای استان صورت گرفته که از این مجموع ۱۸ مورد تخلف عرضه خارج از شبکه احتکار به ارزش ۱۶۸ میلیون ریال داشته‌ایم.

سردارزاده یادآور شد: در این مدت ۱۶۱۰ مورد گزارش مردمی داشته‌ایم که این تعداد گزارش‌ها ۸۵۰ مورد مربوط به کالا و ۷۴۵ مورد گزارش داشته‌ایم و از مجموعه گزارش‌ها ۳۳۴ مورد احراز تخلف شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 بیشترین پرونده‌ها در این ایام مربوط به کیف و کفش و پوشاک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.