پیشکسوت فوتبال گفت: برد تیم ملی فوتبال ایران برابر برزیل شگفتی جام جهانی نوجوانان بود و من تصور چنین نتیجه‌ای را نمی‌کردم.

حسن خان محمدی پیشکسوت فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال نوجوانان برابر تیم ملی برزیل در جام جهانی اظهار کرد: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت و نیمه اول تیم برزیل حاکم بازی بود و بازیکنان ما بسیار دستپاچه بودند و به سمت توپ می‌آمدند، اما یک دفعه توپ را رها می‌کردند و تعادل خوبی برای بازی نداشتند و جو بازی بر روی نوجوانان ما حاکم شده بود و واقعا اشتباهات زیادی داشتند، اما در نیمه دوم قضیه فرق کرد و تیم نوجوانان ما توانستند از اشتباهات خط دفاعی حریف استفاده کنند و گل بزنند.

او افزود: در ادامه دروازه بان تیم نوجوانان یک حرکت بیرانوندی انجام داد و البته با پا شروع مجدد سریعی داشت و خیلی خوب فضای خالی را پیدا کرد و بازیکن ما توانست گل دوم را بزند. گل سوم هم یک کار تیمی خوب در ضد حمله بود که واقعا بازیکنان خیلی سریع به فاز حمله اضافه شدند و با سرعت انتقال توپ از جناح راست به چپ توانستند گل سوم را بزنند و شیرازه برزیل بعد از این گل از هم پاشیده شد و توانستند نتیجه بازی را تا آخر حفظ کنند و به برتری برسند.

خان محمدی گفت: به نظرم این بازی شگفتی جام جهانی بود چرا که تیم برزیل قهرمان دور قبل جام جهانی بود که تیم ملی ایران توانست این تیم را شکست بدهد و برد ارزشمندی کسب کند.

پیشکوت پرسپولیس درباره اینکه انتظار برد تیم ملی نوجوانان  برابر تیم برزیل را داشت، گفت: نه، زمانی که بازی ۲ بر صفر به نفع برزیل بود می‌گفتم که خدا کند این نتیجه را حفظ کنند و بیشتر گل نخورند. با توجه به نوع بازی که ایران داشت و این تیم در نیمه اول دستور کارش بازی مستقیم بود، اما در نیمه دوم روی زمین بازی کردند و نحوه بازی شان متفاوت بود و در مجموع می‌توانیم بگوییم که جوانان ما در این بازی نمره قبولی گرفتند. واقعا فکر نمی‌کردم که تیم ملی در نیمه دوم آن قدر خوب بازی کند و بتواند برزیل را شکست بدهد.

او درباره اینکه تیم ملی نوجوانان ایران می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: به نظرم  نتیجه بازی برزیل و انگلیس خیلی برای ایران حائز اهمیت است، اگر برزیل بتواند انگلیس را ببرد یک مقدار کار برای ایران سخت می‌شود، چون در صورتی که ایران برابر تیم نیوکالدونیا پیروز شود ۶ امتیازی می‌شود و بازی پایانی اش با تیم انگلیس یک مقدار کار سخت می‌شود. خدا کند بازی برزیل و انگلیس مساوی شود و اگر ایران بتواند بازی دوم خود را ببرد صعودش قطعی می‌شود. با این بازی که برابر برزیل انجام دادند دور از دسترس نیست و بازی بعدی هم بریم با ۷ امتیاز می‌توانیم به مرحله بعد راه یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار