ویزیت رایگان بانوان همراه با ارائه خدمات متنوع در کلینیک سلامت باروری و جنسی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد انجام می شود.

 

 مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایران از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ گفت:  روز دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۷،  ویزیت و مشاوره رایگان توسط متخصصین، مشاوره و مراقبت‌های یائسگی، مشاوره باروری سالم و فرزندآوری و مشاوره جنسی زوجیـن در کلینیک سلامت باروری و جنسی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد برای بانوان صورت رایگان انجام می شود.

سید علی درخشان اظهار داشت: امسال هفته سلامت بانوان ایران با شعار "بانوی سالم، خانواده سالم، جامعه سالم" همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‌شود.

وی در تشریح روز شمار این هفته افزود: هفته سلامت بانوان ایران از روز شنبه ۲۰ آبان با عنوان " مزایای فردی، خانوادگی و اجتماعی مادری" آغاز می‌شود.

درخشان اضافه کرد: دومین و سومین روز این هفته نیز یکشنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ آبان ماه با عناوین " خانه داری، خانه نشینی نیست" و " فضای مجازی و سلامت بانوان" نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: چهارمین روز این هفته سه شنبه ۲۳ آبان ماه تحت عنوان "سواد سلامت بانوان با رویکرد سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی" و پنجمین روز چهارشنبه ۲۴ آبان با عنوان "سلامت باروری زنان و آسیب‌های ناشی از جراحی‌های زیبایی" نامیده شده است.

درخشان ادامه داد: روز‌های پایانی هفته سلامت بانوان ایران در سال ۱۴۰۲ نیز، پنج شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آبان ماه با عنوان‌های "طب ایرانی و سلامت بانوان" و "یافته‌های جدید علم پزشکی در سرطان‌های زنان" گرامی داشته می‌شود.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار