سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان بازی با تراکتور صحبت‌هایی را مطرح کرد.

جواد نکونام پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور گفت: برد تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل را از صمیم قلب تبریک می‌گویم. اتفاق بزرگی افتاده است و امیدوارم ایران در ادامه راه موفق باشد. این‌ها (بازیکنان تیم نوجوانان) آیندگان فوتبال ایران هستند و باید تمام تمرکز ما روی این بازیکنان باشد تا آینده فوتبال ایران را بسازند.

وی ادامه داد: همه دیدند که یک بازی پرفشار و سخت برای هر دو تیم بود. یک بازی درگیرانه بود که قضاوت این دیدار هم قضاوت سختی بود و با توجه به تنش‌هایی که دیروز رخ داد، کاظمی خیلی خوب و فوق‌العاده و با کلاس بالا قضاوت کرد. فکر می‌کنم دو تیم از داوری رضایت داشتند.

او افزود: در نیمه اول می‌توانستیم در دقیقه ۳ گل بزنیم، ولی تبدیل به گل نشد. در برنامه‌ای که داشتیم توانستیم موقعیت‌های دیگری ایجاد کنیم و نهایتاً نیمه اول را با گل به رختکن رفتیم. برای ما مهم بود که در نیمه اول به گل برسیم تا در نیمه دوم با توجه به بالا بازی کردن تراکتور از ضدحملات استفاده کنیم و گل بزنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند. تمام این برد‌ها و اتفاقات برای هواداران و بازیکنان است، چون بازیکنانم از جانشان مایه می‌گذارند. دیدید که حسین مرادمند سعی کرد تا لحظه آخر بازی کند. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم، چون یک جو فوق‌العاده و کاملاً استقلالی را برای ما رقم زدند و خوشحالیم که آن‌ها به خانه‌هایشان خوشحال می‌روند. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم سربلندشان کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار