بهره مندی روستا‌های مرزی از نعمت سوخت پاک و ایمن

استاندار کرمانشاه گفت: دولت برای خدمات رسانی به همه نقاط کشور اهتمام جدی دارد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز (۲۰ آبان) در مراسم افتتاح گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان جوانرود، بااشاره به اقدامات گسترده در حوزه گازرسانی در استان، گفت : با اقدامات جهادی صورت گرفته امروز در شرایطی هستیم که حتی روستا‌های مرزی ما یکی پس از دیگری از نعمت سوخت پاک و ایمن بهره مند می‌شوند. 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امروز اکثر مناطق استان همچون مناطق کوهستانی و صعب العبور از نعمت گاز برخوردار شده اند، گفت: آنچه که در این حوزه اتفاق افتاده تنها یک نمونه از خدمات دولت سیزدهم است که می‌تواند در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: بنای نظام و دولت به توسعه عدالت در همه نقاط کشور است و همین مسئله باعث شده تا به دورترین نقاط استان هم خدمات رسانی داشته باشیم. 

صحرایی متذکرشد: هرچند خدمات رسانی به مناطق مرزی زمان‌بر بوده و هزینه و سختی‌های زیادی دارد، اما اهتمام دولت برای خدمات رسانی به این مناطق جدی است. 

وی یادآورشد: باید قدرشناس باشیم و قدر این انقلاب و شهدا را بدانیم که زمینه این خدمات رسانی را فراهم کرده اند. 

استاندار کرمانشاه به موضوع فلسطین هم اشاره‌ای کرد و افزود: معتقدیم برادران و خواهران مسلمان ما در هرجای دنیا باشند، عضوی از ما هستند و دغدغه آن‌ها را باید داشته باشیم.

صحرایی اضافه کرد: آنچه که امروز در فلسطین اتفاق می‌افتد یک نسل کشی و بی رحمی و جنایت علیه بشریت است و ما نمی‌توانیم به عنوان یک انسان چه برسد به اینکه یک مسلمان باشیم، نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم. 

اجرای عملیات گازرسانی در ۲۱ روستای شهرستان جوانرود

سرپرست فرماندار جوانرود با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی در ۲۱ روستای شهرستان جوانرود، گفت: ۸۴ روستا در جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

نامدار حسینی در سفر شهرستانی استاندار به شهرستان جوانرود در آئین بهره‌برداری گاز رسانی به روستا‌های این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان جوانرود با ۹۷ روستا و یک شهرک صنعتی امروز با بهره‌مندی از عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا و ۶ واحد صنعتی به سمت سبز شدن و استفاده از سوخت پاک در حال حرکت است.

وی افزود: در حال حاضر ۸۴ روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که با بهره برداری ۲۱ روستا و ۶ واحد صنعتی دیگر ضریب گازرسانی از ۷۰ درصد به بیشتر از ۹۴ درصد برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان جوانرود به ادامه برنامه‌های گازرسانی در روستا‌های شهرستان جوانرود اشاره و تصریح کرد: این شهرستان ۱۳ روستای محروم از گاز داشته که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم اکنون برنامه گاز رسانی به پنج روستا که زمینه گازرسانی دارند در دستور کار قرار گرفته چرا که به دلیل قرار داشتن در مناطق سردسیری نیازمند انرژی گرمایی هستند.

حسینی عنوان کرد: با توجه به موقعیت شهرستان جوانرود و سردسیر بودن این منطقه نیازمند مساعدت و توجه بیشتر مسئولین برای گسترش گازرسانی در این روستا‌ها خواهیم بود تا به زودی شاهد سبز شدن ۱۰۰ درصدی این شهرستان باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.