عشقی گفت: طبق دستورالعمل‌های جدید بانک مرکزی و سازمان بورس، امکان واریز وجه بدون محدودیت در سامانه‌های معاملاتی بورس فراهم شده است.

مجید عشقی، از امکان واریز وجه بدون محدودیت در سامانه‌های معاملاتی بورس خبر داد و گفت: کاربران سامانه‌های معاملاتی بورس اوراق بهادار از این پس می‌توانند قدرت خرید حساب کاربری خود را با هر مبلغی که مد نظر دارند، بدون محدودیت در درگاه‌های آنلاین بانکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک افزایش دهند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: تا پیش از این، کاربران و سرمایه گذاران قادر بودند روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به قدرت خرید حساب کاربری خود اضافه کنند، اما اکنون مطابق با دستورالعمل‌های جدید بانک مرکزی و سازمان بورس این سقف حذف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۶:۱۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
سلام عرض ادب و خسته نباشید از اون روزی که نماد بانک دی بسته شده بورس حالش خوب نیست ترقران بازش کنید بازار به حالت صعودی خودش برمیگرده روزی نماد دی باز بود نقدینگی خوبی وارد بازار میشد..ترخدا نماد دی باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
عشقی بی کفایت ، نالایق ، هم کاسه و هم آخور با رانت خواران ، استعفا ، استعفا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
این عشقی علاوه بر اینکه بی کفایت، نالایق، ناتوان و بی سواد هست ، دیوانه هم تشریف داره . سهامداران تا ۸۰ درصد ضرر و زیان دیدند . بجای تصمیم گرفتن جهت جلوگیری سقوط بورس و یا تعطیل کردن بورس ، ببینید چه قوانین مسخره ای را تصویب می کنند !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
بمیری شما بازار زنده رو می کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
بورس دستوری
بورس دستوری
بورس دستوری
United States of America
معین
۱۱:۲۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
من کاملا جذب شدم که بیام توی بورس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
به والله این عشقی خُل و چل هست . پرتفوی سهامداران ضرر و زیان ۸۰ درصدی را نشان میده و بجای گرفتن تصمیم و تدابیری جهت جلوگیری از رانت خواری، دستکاری و دزدی در بورس ، چه قوانین مسخره ای را می گیرد !!!!!
آخرین اخبار