مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ثبت‌نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب این استان در سی و پنجمین جشنواره امتنان نسبت به سال گذشته، ۲۸ درصد افزایش یافته است.

جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: همه ساله بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این قشر را از طریق جشنواره امتنان داوری و انتخاب می‌کند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب کشور در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۵۳۷ از استان مرکزی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ۴۵۱ نفر از شرکت کنندگان این استان در جشنواره امتنان در بخش صنعت، ۴۹ مورد در بخش خدمات و ۳۷ مورد نیز در بخش کشاورزی شرکت کرده‌اند .

امیدی اظهار کرد: فرآیند نام نویسی در سی و پنجمین جشنواره تجلیل از نخبگان کار و تولید (امتنان) از اول مهرماه آغاز و تا ۱۱ آبان ماه ادامه داشت و کار داوری این جشنواره با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاه و کارشناسان باتجربه تا پایان آذرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه هر سال با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود اما امسال هدفگذاری شده تا در سطح شهرستانی نیز در استان مرکزی اجرا شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.