کاهش شکاف بین نسلی با تقویت سبک زندگی اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ما نتوانستیم شکافی که معمولا بین نسلی ایجاد می‌شود را به حداقل برسانیم.

 محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان در گردهمایی بزرگ نومعلمان تمدن ساز یزد نوین گفت: هر چه روابط عاطفی‌تر و صمیمی‌تر و روئوف تری بین معلم و دانش آموز برقرار باشد، دانش آموز موفق‌تر خواهد بود.
 
او افزود: امروز مشکل ما صرفا در ناتوانی در انتقال دانش به مخاطب نیست، بلکه ناتوانی در انتقال بینش و نگرش است. ما نتوانستیم شکافی که معمولا بین نسلی ایجاد می‌شود را به حداقل برسانیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش یزد تصریح کرد: از شما معلمان انتظار می‌رود که محور کار خود را در هر جایگاهی از آموزش و پرورش که هستید با رویکرد فعالیت‌های پرورشی باشد، چون امروز بیش از هر روز دیگر نیاز به اخلاق و پایبندی و نیازمند به سبک زندگی اسلامی هستیم و این فرایند‌ها می‌تواند شکاف بین نسلی را کاهش دهد.
 
او ادامه داد: اگر امروز ۵۰ درصد آورده آموزشگاه‌ها در حوزه نماز هزینه شود کم است، زیرا به دنبال تقویت ایمان است که امید آفرینی می‌شود و اگر ایمان به معنای واقعی تقویت شود، امید پررنگتر و قوی‌تر می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش یزد افزود: امروز هویت دینی و ملی به شدت در معرض خطر است و باید در راستای تقویت دینی، فرهنگی، اجتماعی و ملی بیش از بیش تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.