مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت با پوشش حدود ۴۴ میلیون نفر جمعیت، بزرگترین بیمه پایه کشور در حوزه درمان و سلامت است.

دکتر محمد مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلینیک و البسه یکبار مصرف بیمارستانی در مشهد، افزود: بیش از نیمی از جمعیت کشور و هزار و ۳۹۵ محصول تجهیزاتی در بخش‌های مختلف پزشکی، دارویی و تجهیزاتی در مراکز دولتی و خصوصی، تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند. 

 

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون، دوهزار میلیارد تومان فقط برای پرداخت تجهیزات مورد نیاز بیماران در بیمارستان‌ها هزینه شده است و امیدواریم تجهیزات، توزیع مناسب آن‌ها و توانمندسازی مجموعه‌های ما با محصولات مصرفی و سرمایه‌ای، با استفاده از توان داخلی متخصصان انجام شود.

 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمه سلامت یکی از بیمه‌هایی است که بخش عمده پوشش بیمه‌ای کشور را در بر دارد، می‌توان در خرید‌های راهبردی، از شرکت‌هایی که کالا‌های باکیفیت تولید می‌کنند و بیماران ما نیز از آن‌ها راضی هستند، استفاده کرد.

 

وی درباره نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در مشهد هم گفت: حضور شرکت‌های مختلف داخلی در زمینه تولید و توزیع و شرکت‌های دانش بنیان، آن را به نمایشگاهی با کیفیت بالا تبدیل کرده است و امیدواریم هر سال این نمایشگاه با حضور جوانان و شرکت‌های دانش بنیان، محصولات کیفی‌تر و مناسب تری را معرفی کند

 

دکتر ناصحی با اشاره به اینکه دولت و مجلس با نگاه ویژه به مجموعه‌های دانش بنیان، مصوبات خوبی داشته اند، تاکد کرد: اطلاع رسانی بیشتر و توجه مدیران به این مزیت‌ها و خرید‌های راهبردی که موسسات بیمه‌ای می‌توانند از محصولات داخلی داشته باشند، می‌تواند سبب تقویت شرکت‌های داخلی و مجموعه‌های نوپای دانش بنیان شود.

 

هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی مشهد تا شنبه ۲۰ آبانماه در محل سالن مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵تا ۲۰ از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.