صدراعظم آلمان تأکید کرد که این کشور باید آماده جنگ طولانی مدت با روسیه باشد.

«اولاف شولتس» صدراعظم آلمان در یک کنفرانس «بوندسوره» (نیرو‌های مسلح جمهوری فدرال آلمان) خواستار آمادگی برای جنگی طولانی‌مدت علیه روسیه شده است.

به گزارش راشاتودی، شولتس در این کنفرانس گفت: «ما باید آماده باشیم که این جنگ برای مدت بسیار طولانی ادامه یابد.»

صدراعظم آلمان در عین حال اعلام کرد که «این دلیلی برای بدبینی نیست.» شولتز وعده داد که آلمان در بلندمدت ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی را برای دفاع هزینه خواهد کرد.

اظهارات شولتس درباره هزینه‌های جنگ در حالی است که افزایش شدید تعداد پناهجویانی که به آلمان می‌رسند، به افزایش بیش از ۵۰ درصدی بی‌خانمانی در این کشور اروپایی در ۱۲ ماه گذشته منجر شده است.

روزنامه تایمز با استناد به داده‌های تازه منتشر شده از سوی انجمن فدرال برای کمک به بی‌خانمان‌ها (Bag W) گزارش داد که افزایش اجاره‌بها، کمبود مسکن اجتماعی و افزایش هزینه‌های زندگی، گزینه‌های اسکان را برای حدود یک میلیون پناهنده که از درگیری در اوکراین فرار می‌کنند، محدود کرده است.

درگیری‌های اوکراین با حمایت اروپا و آمریکا با روسیه در حالی است که اوکراین بودجه سال ۲۰۲۴ را تصویب کرده و مقامات از ده‌ها میلیارد دلار کسری در بودجه این کشور خبر داده‌اند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه بامداد امروز (جمعه) از مرکز نظامی منطقه جنوب ارتش این کشور در شهر «روستوف-نا-دونو» و مقر مدیریت جنگ با اوکراین بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
این آقای شولتز و وزیر خارجه آلمان گویا از تاریخ و سر نوشت اربابشون هیتلر چیزی یاد نگرفتند روس‌ها در تاریخ در برابر دشمن بیشتر پیروز بودند تا مغلوب پس اگر مطالعه هم نکردی مطالعه کن به اندازه یک دانش ایرانی پایه راهنمایی از نتیجه جنگ با روسها یاد بگیرید
آخرین اخبار