رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که صهیونیست‌ها از وضعیت بد اقتصادی به رنج افتاده‌اند و این شرایط بر روی سربازان تاثیر بد روانی برجای گذاشته است.

رئیس اداره محلی در شهرک صهیونیست نشین «ایلات» اذعان کرده است که اقتصاد این رژیم شرایط خوبی ندارد و گردشگری و سفر‌ها متوقف شده است. کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرده است که وضعیت اقتصادی بر نیرو‌های ارتش تأثیر گذاشته است.

طبق گزارش المیادین، ایال هوروویتز، تحلیلگر مسائل اقتصادی در کانال ۱۳ اسرائیل، گفت: ارتش اسرائیل افرادی را که در جبهه داخلی از لحاظ اقتصادی رنج می‌برند کنار گذاشته است.

او افزود: صد‌ها هزار سرباز وظیفه به گذشته نگاه می‌کنند و می‌بینند که خانواده‌های آن‌ها از نظر اقتصادی در رنج هستند و این موضوع به شدت آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

این تحلیلگر یادآور شد که رئیس اداره محلی در شهرک ایلات گفته است: اقتصاد از بی پولی، کمبود بودجه و عدم حاکمیت رنج می‌برد و در نتیجه نبود گردشگر، حوزه گردشگری و رستوران‌ها فرو خواهد پاشید.

وب سایت اسرائیلی یدیعوت آحرونوت نیز پیشتر گزارش داده بود: فروشگاه‌ها و رستوران‌ها در ایلات خالی هستند، زیرا اسرائیلی‌ها نمی‌دانند فردا چه خواهد شد، آن‌ها در حال پس انداز هستند.

گردشگری اصلی‌ترین منبع درآمد منطقه ایلات است و هزاران هتل و رستوران لوکس در آن‌جا وجود دارد.

اکنون ایلات به مرکزی برای فرار اسرائیلی‌ها از موشک‌های مقاومت فلسطین تبدیل شده است. رئیس اداره محلی ایلات از پذیرش بیش از ۶۰ هزار اسرائیلی از ۷ اکتبر خبر داده و گفته است احتمالا این شهرک دچار فروپاشی خواهد شد.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار