امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: طوفان الاقصی برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد.

امام جمعه موقت اصفهان در  خطبه نماز جمعه اصفهان گفت : جنایتکاران صهیونیستی در یک ماه گذشته، بیش از چهار هزار کودک و ۷ هزار زن و مرد را به شهادت رسانده اند و مناطق امن همچون بیمارستان‌ها را هدف قرار داده اند.

 حجت‌الاسلام  والمسلمین سید احمد محمودی  افزود: جهان، امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان‌الاقصی، یک واکنش فلسطینی در مقابل جنایت‌های رژیم کودکش بود. امروز، چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص و موجب ایستادگیِ آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شده است.

او  تاکید کرد: طوفان الاقصی برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز حماسه مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان گفت: مردم اصفهان با صلابت و فریاد مرگ آمریکا، ۳۷۰ شهید گلگون کفن را تشییع کردند.

او گفت: صدام در حقیقت، ابزار شیطان بزرگ بود و جوانان دلیرِ جمهوری اسلامی ایران، طی هشت سال جنگ با این شیطان و حامیانش، حماسه‌ها آفریدند و جاودان شدند.

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی با اشاره به روز کتابخوانی گفت: اهمیت کتابخوانی در دین اسلام به اندازه‌ای است که معجزه حضرت محمد (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم نخستین آیاتی که بر پیامبر اکرم نازل شده، با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم و علم توأم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.