نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ای که از اوائل پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بارزترین نمونه شیطنت‌های استکبار برای مقابله با ایران اسلامی است گفت : آگاهی و فداکاری مردم همه تهدید‌های دشمن را به فرصت تبدیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه در جمع نمازگزاران حاضر در مسجد جامع شهر با اشاره به بیست و دوم آبان سالروز آغاز تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی و مسدود کردن دارایی‌های مردم ایران از سال ۵۸ گفت : آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ مقابله‌ای در عرصه جنگ نرم و سخت فروگذار نکرده است، اما همیشه با هوشیاری مردم ناکام مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری سپس به مسئله مقاومت در غزه پرداخت و افزود: روز‌های بسیار تلخی به واسطه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر جهان بشریت می‌گذرد، اما این یک روی سکه است چرا که طوفان الاقصی اتفاقی بی‌نظیر از زمان اشغال فلسطین است.

خطیب جمعه کرمانشاه خطبه‌ها با اشاره به مناسبت‌های پیش رو به گرامی‌داشت سالگرد شهادت شهید حسین تهرانی مقدم پدر علم موشکی ایران در سال ۹۰ گفت: فداکاری این فرزندان ایران اسلامی است که انقلاب را بیمه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بزرگداشت بیست و چهارم آبان سالروز درگذشت علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان وی را الگوی بسیار خوبی برای طلاب و جوانان و برای کسب علم و انس با کتاب و کتابخوانی دانست، موضوعی که این روز‌ها بسیار کمرنگ شده است.

وی یادآور شد: فضای مجازی و استفاده بی‌برنامه از این فناوری باعث گوشه‌گیری و غریب ماندن کتاب در زندگی ما شده است .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.