درمانگاه عمومی وتخصصی بیمارستان سبلان اردبیل تکمیل می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل با تامین اعتبارات لازم تکمیل می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های عمرانی، توسعه‌ای بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل بر شتاب گرفتن وتکمیل پروژه‌های در حال اجرای این بیمارستان تاکید کرد و گفت: بیمارستان سبلان با توجه به اینکه به قشر زیادی از مراجعه کنندگان در شهرستان اردبیل خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

او بیان کرد: عملیات اجرایی درمانگاه عمومی و تخصصی، بیمارستان سبلان اردبیل آغاز شده است و با تامین اعتبارات این پروژه مهم که تاثیر به سزایی در خدمات دهی به مردم خواهد داشت تکمیل می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: پروژه ارتقای هتلینگ بخش اطفال بیمارستان سبلان اردببل هم عملیات اجرایی آن آغاز شده است و این پروژه هم در حال تکمیل است.

اعتماد اعجازی از توسعه بخش فیزیوتراپی بیمارستان سبلان اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا این بیمارستان به یکی از مجهزترین بیمارستان‌ها تبدیل می‌شود.

او از ساماندهی محوطه بیمارستان و سالن انتظار درمانگاه هم خبرداد و گفت: خدمات دهی مناسب و جلب رضایت مراجعه کنندگان در این بیمارستان ضرورت اساسی است.

فرماندار اردبیل با حضور در بخش‌های بستری بیماران، اورژانس، درمانگاه عمومی و تخصصی، بخش جامع تصویربرداری و مرکز تشخیص طبی در جریان فرآیند ارائه خدمات درمانی، نحوه پذیرش و خدمت‌رسانی به بیمه شدگان سازمان و سایر مراجعه کنندگان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.