حاضران در اجتماع حمایت از غزه اعلام آمادگی کرده‌اند تا در حماسه بزرگ طوفان‌الاقصی شرکت کرده و کمک کنند تا اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

حاج آقا مداحی ریاست هیأت‌های رزمندگان کشور در مورد اجتماع بزرگ امروز بیان کرد: اجتماع حمایت از مردم غزه به دعوت هیأت‌های رزمندگان شهر تهران از مدافعان حرم، آزادگان، ایثارگران برگزار شده است و با این که همه سن بالایی دارند، ولی اعلام آمادگی کرده اند تا با جوانانشان در هر زمانی اذن داده شود به غزه بروند و همه ثبت نام کرده اند و در صف انتظار هستند برای این که پوزه دشمن مستکبر را به خاک بمالند و حق مردم مظلوم و شهدای غزه را بگیرند.

او ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده‌اند و از این تعداد، ۵ هزار نفر کودک و زن هستند و همگی اعلام آمادگی کرده اند تا در حماسه بزرگ طوفان الاقصی که عزیزان فلسطینی شروع کرده اند شرکت کرده و کمک کنند تا ان شاءالله، اسرائیل از صحنه روزگار محو شود و این حکومت اشغالگر به اشغال خود پایان دهد و فلسطینیان عزیز به کشور خود برسند. 

ریاست هیأت‌های رزمندگان کشور در پیامی به مردم کشور در فلسطین گفت: ما دعاگوی مردم در غزه هستیم و همه درخواست مقاومت داریم و امیدواریم مقاومت همراه با نابودی اسرائیل باشد و ایرانی‌ها منتظر مجوز برای رفتن به غزه هستند تا به کمک فلسطینی‌ها بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.