بخشدار بخش مرکزی شهرستان شبستر گفت:همه باید در تمامی تصمیم گیری و اقدامات مردم را در نظر داشته باشند و تکریم مردم یکی از وظایف اصلی دهیاران در روستاهاست.

سینا ظهیر مالکی در نشست دهیاران و روسای شورا‌های اسلامی با اشاره به اختصاص قیررایگان به روستا‌ها گفت: در سال جاری در ۸ روستا به مساحت ۴۵ هزار متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان تاکنون آسفالت ریزی شده است.

وی افزود:باید در جهت رفع محرومیت از برخی روستا‌ها به جد پیگیری نموده و از ادارات ذیربط نیز خواستار توجه به مسائل و مشکلات روستا‌ها هستیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش‌ها عنوان کرد:باید در اسرع وقت مسیل‌های سیل در سطح روستا‌ها توسط ادارات ذیربط و همکاری دهیاری‌ها لایروبی شود.

بخشدار بخش مرکزی شبستر خواستار پیگری جدی مشکلات توسط دهیاران شده و افزود:تلاش کنیم در مدت مسئولیت مان خدمات خوبی برای مردم داشته باشیم.

ظهیرمالکی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد:دهیاری‌ها از ورود به تبلیغات کاندیدا‌ها اکیدا پرهیز نمایند و صرفا در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد:افزایش و حضور پرشور مردم در انتخابات به نفع مردم بوده و باید اقدامات فرهنگی در این راستا انجام شود.

وی  با انتقاد از عدم توجه دهیاری‌ها به مسائل فرهنگی در روستا‌ها خاطرنشان کرد:برخی آسیب‌های اجتماعی در سطح روستا‌ها نیز دیده می‌شود که دهیاری‌ها باید در کنار اقدامات عمرانی به مقوله فرهنگ نیز توجه اساسی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.