دوره توانمند‌سازی فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج کوهبنان به نام شهید همدانی در کوهبنان برگزار شد.

دوره توانمند‌سازی فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج کوهبنان، مزین به نام شهید همدانی در محل نمازخانه مدرسه پروین اعتصامی شهرستان برگزار شد.

در این نشست احمد معصومی، مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: مردم مظلوم فلسطین در جنگ سرد و سخت با دشمنان نابرابر هستند.

او با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در اکثر سخنرانی‌ها به فضای مجازی و اینترنت اشاره دارند  و جوانان افسران جنگ نرم هستند، افزود: در فضای مجازی، کاربر و کنش‌گر داریم که اکثر مردم کاربر فضای مجازی هستند و برای فعالیت جا دارد از فضای مجازی شناخت کافی داشته باشیم.

رئیس آموزش و پرورش کوهبنان با اشاره به اینکه سرعت انتشار پیام و محتوا در فضای مجازی بسیار بالا است؛ بنابراین می‌توانیم از این بستر، بهترین استفاده را برای ترویج فرهنگ و مذهب داشته باشیم، بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی ۲ سال گذشته بر هوش مصنوعی تاکید دارند؛ چون حرکت رو به جلو است؛ البته باید به عقبه و پشت‌پرده فضای مجازی هم توجه داشته باشیم.  

حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کوهبنان نیز گفت: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی، برخی کشور‌ها به دنبال رژیم صهیونیستی می‌دویدند تا رابطه خود را قوی کنند؛ اما بعد از طوفان الاقصی همه چیز بر عکس شد و  امروز شاهد بیداری بسیاری از کشور‌ها در حمایت از مردم فلسطین هستیم.

او با اشاره به اینکه دشمنان درصدد هستند که با حملات هوایی مناطق مختلف فلسطین را مورد هجوم و حمله قرار دهند، افزود: ارتش رژیم صهیونسیتی در بحث امنیتی و اطلاعاتی خود را جزو ارتش‌های برتر دنیا می‌دانست؛ اما مقاومت فلسطین ضربه سنگینی به آنان وارد کرد.

حجت‌الاسلام هنرهوده با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  گفت: اسرائیلی‌ها ضربه‌ای خوردند که قابل ترمیم نیست؛ بنابراین بعد از طوفان الاقصی بسیاری از کشور‌ها از موضع خود در حمایت از رژیم صهیونستی عقب نشینی کردند.

 او با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها جرأت حمله زمینی به غزه را ندارند و  این روز‌ها شاهد پیام‌های آمریکایی‌ها به حزب‌الله لبنان  و انصارالله یمن هستیم؛ اما آنان جرأت دادن پیام به ایران اسلامی را ندارد، ادامه داد: رژیم اسرائیل که یک قدرت پوشالی است و قدرت مقاومت در برابر جوانان غزه را ندارد، کودک‌کشی را در  پیش گرفته است؛ البته این روز‌ها شاهد بروز احزاب گوناگون و دو‌دستگی در اسرائیل هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: اقتدار مردم فلسطین به واسطه مقاومت ایجاد شده است و شاهد ایستادگی جوانان مقاومت در برابر ارتش رژیم صهیونیستی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.