رابرت کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی آینده کشورش را در صورت ناپدید شدن اسرائیل پیش بینی کرد.

رابرت کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی به دلایل حمایت آمریکا از اسرائیل اشاره کرد و گفت: وضعیت اسرائیل حساس است، چون برای ما همانند قلعه‌ای در خاورمیانه است. تقریباً مانند استقرار یک ناو هواپیمابر در خاورمیانه. اسرائیل قدیمی‌ترین متحد ماست و ۷۵ سال متحد ما بوده است و به ما آموخت چگونه از خود در برابر موشک‌ها دفاع کنیم.»

وی درباره علت اینکه چرا آمریکا از حضور اسرائیل در خاورمیانه حمایت می‌کند گفت: دقیق نگاه کنید، نزدیک‌ترین متحدان به ایران (کشور نفت خیز) روسیه و چین هستند. کشور‌های عضو بریکس و پادشاهی عربستان سعودی اکنون به بریکس می‌پیوندند (تا حد زیادی نفت خیز هستند). توجه کنید این کشور‌ها ۹۰ درصد نفت جهان را کنترل خواهند کرد.

کندی ادامه داد: اسرائیل سفیر ما در خاورمیانه و چشم و گوش ما در این منطقه است و به ما هوش و توانایی نفوذ در امور خاورمیانه را می‌دهد و اگر اسرائیل ناپدید شود روسیه و چین خاورمیانه را کنترل خواهند کرد و ۹۰ درصد نفت جهان را به کنترل خود در می‌آورند و این برای امنیت ملی آمریکا فاجعه بار خواهد بود.

آمریکا و کشور‌های اروپایی از بزرگترین حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند به طوری که پس از حمله هفتم اکتبر نیرو‌های مقاومت فلسطین (حماس)، رهبران ارشد اروپایی با سفر به تل آویو همبستگی خود را با این رژیم اعلام و از حق کشتار مردم بی دفاع فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار