معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۵٩۵ هزار سفر از ابتدای امسال تا پایان مهرماه برای جابجایی کالا انجام شده که در مقایسه با پارسال رشد ١۶ درصدی داشته است.

جابر اکبرپور معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش تعداد سفر‌های انجام یافته در هفت ماهه ابتدای سال برای جابه‌جایی انواع کالا گفت: امسال، بیش از ۵٩۵ هزار سفر انجام شده، که در مقایسه با پارسال شاهد افزایش ١۶ درصدی این آمار هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ٧ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان جابه‌جا شده و بر این اساس آمار تناژ حمل شده انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان در سال گذشته بیش از ۶ میلیون تن بود که با رشد ۱۸/۵ درصدی در سال جاری به بیش از  ٧ میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه سیمان یکی از کالا‌های استراتژیک جابجا شده توسط ناوگان باری است، گفت: تا پایان مهرماه امسال  بیش از ٣ میلیون تن سیمان در قالب بیش از  ١۵٩ هزار سفر جابه‌جا شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود:در مقایسه با آمارسال گذشته، تناژ حمل سیمان ١٩ درصد و تعداد سفر‌های انجام یافته ٢٠ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.