شهردار منطقه یک یزد گفت: عملیات اجرایی بازپیرایی بوستان‌های گلها، جنت آباد و کوچه بیوک یزد در حال انجام است.

سید علیرضا رسولی شهردار منطقه یک یزد بر ضرورت توجه بیش از پیش به بازپیرایی بوستان‌های درون محله‌ای تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی بازپیرایی بوستان گل‌ها واقع در انتهای کوچه ۴۳، ولی عصر (عج) امامشهر با اعتبار یک میلیارد تومان طی ماه جاری آغاز می‌شود. 

او افزود: این عملیات اجرایی شامل تعویض و اصلاح سنگ جدول‌های فرسوده است که تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه یک یزد تصریح کرد: بازپیرایی بوستان جنت آباد واقع در بلوار نواب، انتهای کوچه احمدی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام است و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. 

رسولی عملیات اجرایی این بوستان را شامل برچیدن موزاییک‌ها و کف فرش‌های قدیمی و جایگزینی با موزاییک‌های واش بتون جدید عنوان کرد. 

او با اشاره به عملیات بازپیرایی بوستان کوچه بیوک با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تصریح کرد: عملیات اجرایی بازپیرایی این بوستان نیز تا پایان دی ماه جاری به اتمام می‌رسد. 

رسولی بیان داشت: احداث سایت تفریحی ورزشی خیابان امام حسین (ع) واقع در بلوار جمهوری با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

او افزود: عملیات اجرایی این بوستان شامل اجرای سنگ جدول، کف سازی با موزاییک‌های واش بتون، نصب آلاچیق و سکوی آمفی تئاتر و محوطه بازی پدال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.