اعلام برنامه های سالروز وقوع زلزله سرپل ذهاب

فرماندار سرپل ذهاب گفت : در سالروز وقوع زلزله برنامه‌هایی برای گرامیداشت سالروز آن یادبود و جانباختگان پیش‌بینی شده‌ که در شهرستان برگزار خواهد شد.

بابلی فرماندار سرپل ذهاب بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای نکوداشت حادثه دلخراش انجام گرفته‌است، گفت : مراسمی برای گرامیداشت سالروز زلزله در روز ۲۱آبان باحضور مسئولین استانی در شهرستان برگزار و باحضور خانواده‌های جانباختگان و مصدومین زلزله از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: در سالروز وقوع زلزله برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری پیش‌بینی شده‌است که یک برنامه در خور و شایسته شهرستان برگزار شود. 

وی با اشاره به نقش خیرین در دوران بازسازی زلزله ادامه داد: خیرین نیکوکار از سراسر کشور زحمات بسیاری را برای بازسازی شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب متحمل شدند که پیش‌بینی شده در سالروز وقوع این زلزله ویرانگر از این عزیزان تقدیر شود.

بابلی افزود: در کنار این اقدامات برای گرامیداشت و نکوداشت سالروز وقوع زلزله و بزرگداشت و یادبود جانباختگان زلزله بحث مانور آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه نیز در دستور کار خواهد بود.

 زمین لرزه ۷. ۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.