معاون امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه در ستاد تسهیل و رونق تولید تلاش‌ها بر رونق هر چه بیشتر استان است، گفت: ۱۳۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

محمدرضا صادقی معاون امور اقتصادی استاندار سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن بیان اینکه در ستاد تسهیل و رونق تولید می‌کوشیم تا از تعطیلی واحدها جلوگیری شود، ابراز داشت: بر اساس همین وظیفه ستاد طی یک سال و نیم گذشته ۱۲۸ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند.

وی ضمن بیان اینکه در این کارگروه مشکلات واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل بررسی و گره گشایی لازم پیرامون آن انجام می‌شود، افزود: در این کارگروه به توسعه واحدهای تولیدی نیز کمک‌های لازم صورت می‌گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌ها همکاری خوبی در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان داشتند، ابراز داشت: نفع این همکاری‌ها در جلوگیری از تعطیلی واحدها، بهبود اشتغال، جلوگیری از بیکاری و پویایی اقتصاد استان و زمینه سازی حضور سرمایه گذاران در منطقه است.

صادقی ضمن بیان اینکه طی نشست امروز مشکلات سه واحد تولیدی راکد استان مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در نهایت این سه واحد تعطیل مجدد به چرخه تولید بازگشتند.

وی بابیان اینکه تعداد واحدهای تولیدی بازگشتی چرخه تولید استان سمنان به ۱۳۰ واحد رسید، افزود: رفع مشکل یک واحد تولیدی نیز برای بررسی‌های بیشتر به کمیته حمایت قضائی ارجاع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.