فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری پس از ۷۲ ساعت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در زاهدان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ۷۲ ساعت گذشته مبنی بر تیراندازی منجر به قتل یک شهروند در یکی از محلات شهرستان زاهدان، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه نفر به هویت معلوم به دلیل اختلافات شخصی و قبلی با سلاح جنگی کلت به سمت یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر قتل منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و سپس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتلان متواری آغاز که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر که در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: قاتل فراری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار