مدیرکل دفتر تجهیزات سازمان راهداری گفت: در طرح زمستانی امسال هزار و ۵۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای بازگشایی محور‌های مسدود در نظر گرفته شده است.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: از ابتدای آذر ماه یک هزار و ۵۳ دستگاه ماشین‌آلات در طرح زمستانی امسال مستقر خواهند شد و طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته سعی خواهیم کرد مدت زمان انسداد محورها را کاهش دهیم.

به گفته مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری، ۱۲ هزار نیروی راهدار در طرح زمستانی امسال  مستقر هستند  که این نیروها با استفاده از  ۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و نیمه سبک  اقدام به پاکسازی راه ها و محور‌ها خواهند کرد.

او می‌گوید: امسال با تدابیر در نظر گرفته شده ۶۵۰ هزار تن ماسه و نمک  برای مواقع ضروری و انجام عملیات راهداری ذخیره سازی شده است.

گفتنی است که از امروز هم محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده  است به طوری که  تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۷ آبان تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۰ آبان از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین، در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۷ آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش حاکی از آن است که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۱۹ آبان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. همچنین در محور هراز، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۱۹ آبان‌ماه تردد انواع وسایل نقلیه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار