بیش از ۲۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا پایان مهر در مازندران کشف شد.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت: با برنامه ریزی لازم در مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روانگردانها، تقویت اقدامات کنترلی نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت فعال دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان بیش از ۲۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا پایان مهر در مازندران کشف شد.

او افزود: همچنین در این ۷ ماه، ۳۰ گروه خرید و فروش مواد مخدر متلاشی شد که شاهد ۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم، همچنین در این مدت ۸۵۲۴ فقره پرونده تشکیل شده است.

دبیر شورا با اشاره به اجرای طرح‌های امنیت محور از سوی نیروی انتظامی، گفت: از مجموع ۱۵۰۰ طرح اجرا شده در این مدت، اولویت اصلی توجه جدی به اجرای دقیق طرح‌های تشدید برخورد با خرده فروشان و ساماندهی معتادین متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده بوده است که موجب امید آفرینی و مشاهده بازخورد‌های مثبت از سوی مردم شد.

شیرازی در ادامه با اشاره به تمرکز هوشمندانه در برخورد با انهدام گروه‌های تبهکار در استان، افزود: در راستای تصمیمات متخذه در کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و در پی تشکیل کارگروه پشتیبانی اطلاعاتی- عملیاتی در این مدت، ۳۰ باند قاچاق موادمخدر و سابقه دار و چند کارگاه تهیه و تولید مواد مخدر صنعتی در استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران پرتلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و منهدم شدند.

او در پایان از قاطعیت مراجع قضائی در رسیدگی به پرونده‌های کلان و تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و همکاری مردم فهیم و اصحاب رسنه پرتلاش استان برای مقابله فراگیر با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.