مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از امدادرسانی به ۹۴ خانوار متاثر از سیلاب در چند شهر استان خبر داد.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به ۹۴ خانوار متاثر از سیلاب در چند شهر استان خبر داد و گفت: بارش شدید باران در مناطقی از شهرستان‌های چالوس، آمل، عباس آباد، سوادکوه، سوادکوه شمالی را تحت تاثیر قرار داد که تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمراستان در اسرع وقت برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

او افزود: بیشترین مناطق آسیب دیده در شهرستان‌های چالوس و در روستا‌های زوات، اکبرآباد، خرمشه، مهدی آباد، تجن کلا، در شهرستان آمل خیابان هراز و حوالی میدان هزارسنگر و در شهرستان سوادکوه نقاطی از سطح شهر زیراب و همچنین در شهرستان سوادکوه شمالی نیز روستا‌های اسلام آباد، دهکلان، کالی کلا، امام کلا، گالش کلا، تمر، بورخانی و نفت چال بوده است.

فخاری گفت: تخلیه آب از ۵۳ واحد مسکونی متاثر از سیلاب و امدادرسانی به ۳۹۰ نفر، توزیع ۴۵۶ تخته پتو، ۱۱۴ تخته موکت، ۵۷ بسته غذایی، ۵۷ ست ظروف، ۵۷ عدد کلمن، ۱۳۸ کیلو نایلون و مقادیر متنابعی از ساسر ملزومات از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بوده است.

او با تاکید بر استمرار حضور تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمراستان در منطقه، افزود:تا هر زمان که نیاز باشد عملیات ادامه خواهد داشت و همه نیرو‌ها و عوامل امدادی نیز در منطقه حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار