کارشناس مسائل بین‌الملل درباره اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

اکبر معصومی، کارشناس مسائل بین الملل در برنامه زنده تلوزیونی با اشاره به اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه باید بر سر مردم غزه بمب هسته‌ای بیندازیم، بیان کرد: رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته حملات سنگین هوایی و زمینی علیه مردم غزه انجام داده است تا جایی که نزدیک ده هزار شهید در این مدت داشته ایم و این نشان دهنده خوی درنده این رژیم است که هرروز تند‌تر می‌شود و علی رغم به شهادت رساندن چندین هزار نفر همچنان رفتار حیوان صفتانه خود را ادامه می‌دهند و در نهایت می‌رسیم به اینجا که تهدید می‌کنند که می‌خواهند بر سر مردم بی دفاع غزه بمب اتم بیندازند. از دو منظر می‌توان این موضوع را بررسی کرد ابتدا اینکه این نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به چیزی که در غزه دنبال می‌کرده نرسیده و به شکست و بن بست رسیده است.

وی ادامه داد: نکته دوم این است که این یک اعتراف آشکار بود که رژیم صهیونیستی دارای سلاح‌های ممنوعه است و جامعه بین المللی نباید در این موضوع سکوت کند. در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که صهیونیست‌ها در تلاش هستند تا جامعه بین المللی را نادیده بگیرند و به سمت چیز‌هایی که خود تمایل دارند، حرکت کنند. به نظر می‌رسد که در این مدت چراغ سبزی را از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم و حمایت‌های بین المللی صهیونیست‌ها را به این سمت برد و امروز شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی دارای سلاح‌های هسته‌ای و ممنوعه هستند. سکوت مجامع بین المللی مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی واقعا در شرایط کنونی کار را برای صهونیست‌ها آسان کرده است.  

این کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا ممنوعیت سلاح هسته‌ای را به صورت علنی اعلام کردیم و به سمت ساخت چنین سلاح‌هایی نیز نبودیم و رویکرد‌های صلح آمیز انرژی هسته‌ای را در پیش گرفته بودیم، اما صهیونیست‌ها با اقدامات ظاهری به عنوان مرجع برای نهاد‌های غربی برای متهم سازی ایران تلاش کردند؛ در حالی که امروز ثابت شد تمام حرف هایشان دروغ است و خود نزدیک به ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای دارند و در وضعیت کنونی باید جامعه جهانی در این زمینه موضع بگیرند. امروز بسیاری از افکار عمومی درخواست پیگیری این موضوع را دارند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
آژانس انرژی اتمی زود برو اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل جنایتکار ،آژانس انرژی اتمی کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
لعنت ونفرین خدا بر دولت صهیونیستی اسرائیل و آمریکا و حامیانشان، از شکایت بین المللی گذشته بمب هسته ای دارند خانه دوم آمریکا اسرائیل است و بعد کشورهای دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
اینکه از سالها قبل معلوم بود. چیزی نبود که امروز فاش بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
اینکه از سالها قبل معلوم بود. چیزی نبود که امروز فاش بشه.
آخرین اخبار