حزب عدالت و توسعه ترکیه:

تفاوتی بین ذهنیت نتانیاهو و داعش وجود ندارد

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه ذهنیت نتانیاهو را همانند داعش دانست.

عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه (حزب حاکم) گفت که تفاوتی بین ذهنیت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و ذهنیت سازمان تروریستی داعش وجود ندارد.

به گزارش آرتی، چلیک پس از نشست حزب در آنکارا به ریاست رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: آنچه دولت (کابینه) نتانیاهو اکنون انجام می‌دهد جنایات جنگی، نسل کشی و قتل عام علیه فلسطینی‌ها در مقابل چشم جهانیان است. 

وی تاکید کرد: اینکه کشور‌های غربی می‌گویند اسرائیل حق دفاع از خود را دارد به این معنا است که به اسرائیل برای کشتار و نسل‌کشی فلسطینی‌ها چراغ سبز کامل نشان می‌دهند. این استاندارد دوگانه کشور‌های غربی در مواجهه با مسئله اوکراین و فلسطین است.

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه افزود: تمام جامعه جهانی به تماشای این کشتار‌ها نشسته‌اند و به قتل عامی که اسرائیل ۳۲ روز است در غزه انجام می‌دهد راضی هستند.

همچنین وزارت بهداشت غزه امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تعداد شهدای بمباران مداوم نوار غزه از ۷ اکتبر تاکنون به ۱۰۳۲۸ نفر از جمله ۴۲۳۷ کودک و ۲۷۱۶ زن افزایش یافته است. ۲۵۹۵۶ نفر نیز در بمباران مجروح شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
چون نتانیاهو و داعش ، هر دو آنان دست پرورده آمریکا هستند و ذهنیت و افکار شان در رابطه با کشتار و بی رحمی و جنگ و خونریزی همه و همه از یک منبع سر چشمه می گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
بین شماها هم همینطور
آخرین اخبار