دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین اعلام کرد ایران و سوریه در کنار مقاومت فلسطین ایستادند و مقاومت به حزب الله اعتماد دارد.

طلال ناجی، دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خواستار یک کمپین جهانی برای تحت فشار قرار دادن آمریکا برای توقف تجاوز به غزه است.

بر اساس گزارش المیادین، او در ادامه افزود: رهبری سوریه علیرغم فشار‌ها و تهدید‌ها به روابط خود با حزب الله، مقاومت در فلسطین و عراق و کشور دوست ایران پایبند بوده است.

او با بیان اینکه ایران در مبارزه با تروریسم در کنار مقاومت در فلسطین، لبنان و عراق و در کنار سوریه ایستادگی کرد، افزود: «ایران گل سر سبد شهدای خود شهید قاسم سلیمانی را به عنوان یک شهید فدایی فلسطین، قدس و محور مقاومت تقدیم کرد».

وی افزود: «امروز زمان اختلاف نیست و همه باید متحد شویم چرا که همه ما هم هدف هستیم و فلسطینی خوب برای دشمن ما فلسطینی مرده است.» این مقام فلسطینی همچنين  تاکید کرد به سید حسن نصرالله اعتماد دارد و روی سخنان آن حساب باز می‌کند.

سید حسن نصرالله در نخستین سخنرانی خود بعد از طوفان الاقصی تاکید کرد این عملیات یک عملیات فلسطینی بوده، اما مقاومت در سراسر منطقه از آن حمایت خواهد کرد. او همچنین گفت که حزب الله از روز دوم جنگ وارد معرکه شده و خط قرمز آن اشغال غزه است. در این صورت حزب الله نیز به صورت گسترده وارد جنگ شده و رژیم صهیونیستی را به شدت هدف قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار